Trots presenteren wij u ons online Jaaroverzicht 2023
24 juni 2024

In dit overzicht blikken we met verschillende interviews terug op onze prestaties van het afgelopen jaar. Je leest bijvoorbeeld over de mooie stappen die Sport en Bewegen heeft gezet op het gebied van gepersonaliseerd leren en hoe het Centrum voor Leven Lang Ontwikkelen hun expertise heeft ingezet om scholen te ondersteunen bij hun LLO-aanbod. Verder zijn er interviews over het succes van Sterk Techniekonderwijs op het vmbo, de veranderingen en uitdagingen bij het Entreecollege en Educatie en Inburgering, hoe we steeds meer studenten betrekken bij besluitvorming, de kansen van AI in het onderwijs, én onze nieuwe huisvestingsplannen.

Trots
Onze medewerkers hebben zich in 2023 met veel energie ingezet om voor iedere lerende van Onderwijsgroep Tilburg het best passende onderwijs te verzorgen. En dat doen we niet alleen, dat doen we in goede samenwerking met een betrokken omgeving. Daar zijn we enorm trots op!

Kijk snel!
Nieuwsgierig geworden? Bekijk snel ons jaaroverzicht.